 |
>>Kylis<<
|
Rökta räkan
|
2002-01-03 11:06:54
|
|
|
Vad föredrar du för Bolag nu?
|
 |
Norgeprotokoll - håll till godo
|
Arvid
|
1999-10-06 15:38:19
|
|
|
PROTOKOLL FRA EKSTRAORDINÆR GENERALFORSAMLING Den 30. september 1999 kl. 1600 ble det avholdt ekstraordinær generalforsamling i InnovasjonsMarkedet ASA i auditoriet, Pirsenteret, Trondheim. Til stede var: Fra styret: Christian Kjølaas, styrets leder Fra administrasjonen: Håvard Wollan, administrerende direktør Kari Elise Dahle Tiset, administrasjonssjef Aksjonærer representert personlig og representert ved fullmakt: Liste over representerte aksjonærer følger som vedlegg til protokollen (jf. ASA-lovens § 5-16.2) • Innkalling og dagsorden, samt forslag til vedtak, var utsendt 16.09.1999 til alle aksjonærer med kjent adresse, samt til SBI Holding AB som forvalterregister for aksjonærer via tidligere IM InnovationsMarknaden AB, Sverige. Styret hadde utpekt styrets leder til å åpne den ekstraordinære generalforsamlingen. Dagsorden: 1. Konstituering 1.1 Valg av møteleder Styrets leder Christian Kjølaas ble valgt som møteleder. 1.2 Valg av en person til å undertegne protokollen sammen med møteleder Jon Sletthaug ble valgt til å undertegne protokollen sammen med møteleder. 2. Kapitalutvidelse – fullmakt til styret Generalforsamlingen vedtar herved å gi styret fullmakt til å forhøye selskapets aksjekapital som følger: 1. Aksjekapitalen i selskapet forhøyes fra NOK 10.709.800 med minimum NOK 3.000.000 og maksimum NOK 5.000.000 ved utstedelse av minimum 3.000.000 og maksimum 5.000.000 nye aksjer, hver pålydende NOK 1,0 til tegningskurs minst NOK 1,0 pr. aksje. 2. Fullmakten skal gjelde fram til 30.06.2000. 3. Selskapets eksisterende aksjonærer frasier seg sin fortrinnsrett (jf. allmennaksjelovens § 10-4) til å tegne aksjer. 4. Kun de investorer som er registrert og har depotkonto hos selskapet skal ha adgang til å tegne aksjer, og betaling for aksjer skal kun skje gjennom innbetaling av kontanter til depotkonto. 5. Styret kan inngå avtale med tredjemann om garanti for tegning av aksjer. 6. Styret bestemmer tegningsperioden, dog slik at tegningsperioden må være avsluttet senest 30. mai 2000. 7. Styret fastsetter fristen for innbetaling av aksjene. Fristen for innbetaling av aksjene skal dog ikke være lenger enn 4 uker fra tegningsperiodens utløp. 8. De nye aksjene skal ikke kunne overdras før de er fullt innbetalt. 9. Styret fastsetter tildelingsreglene ved overtegning. Dog skal ingen kunne tildeles poster på mindre enn 1000 aksjer. 3. Endring i vedtektenes § 4, Aksjekapital. Aksjekapitalens størrelse Generalforsamlingen vedtar å gi styret fullmakt til å endre § 4 i vedtektene med hensyn til aksjekapitalens størrelse i henhold til det beløp aksjekapitalen blir øket med som følge av kapitalutvidelsen (kf. sak 2). 4. Endring i vedtektenes § 3, Formål. Formålsparagrafens ordlyd gjengi de rammer konsesjonen gir. Generalforsamlingen vedtar å endre ordlyden i vedtektenes § 3, Formål, slik at ordlyden i formålsparagrafen bedre gjenspeiler de rammer konsesjonen gir. Følgende ordlyd ble vedtatt i Vedtektenes § 3: ”Selskapets formål er å drive en markedsplass for førstehånds og annenhånds omsetning av aksjer i små og mellomstore norske selskaper, samt yte andre investeringstjenester overfor slike. Denne virksomheten skal drives i henhold til norsk lovgivning og godkjennes av norsk myndighet.” 5. Styrevalg Grunnet engasjement i samarbeidende selskap har styrets leder Christian Kjølaas uttrykt ønske om å fratre styret. Dette ble tatt til følge. Generalforsamlingen ga styret fullmakt til selv å velge sin leder med funksjonstid frem til neste ordinære generalforsamling. Generalforsamlingen vedtok å velge Torkel Ystgaard som nytt styremedlem frem til neste ordinære generalforsamling. På bakgrunn av endringen i styresammensetningen består styret i InnovasjonsMarkedet ASA av følgende medlemmer frem til neste ordinære generalforsamling: Per Arne Eide Roald Moi Terje Osmundsen Eric Jerker Pohl Torkel Ystgaard • Alle beslutninger var enstemmige. Trondheim, 30. september 1999 _______________________________ _____________________________ Christian Kjølaas (Sign.) Jon Sletthaug (Sign.)
|
 |
Protokoll IM Norge
|
Loner
|
1999-10-06 15:26:18
|
|
|
Har någon läst protokollet från den extra bolagsstämman. Jag klarar inte av att ta fram hänvisningen. Någon kanske kan lägga ut den här.
|
 |
Obducat
|
JM
|
1999-10-06 14:06:15
|
|
|
Till nanotec. Uttalandet är färskt och kan läsas i sin helhet på http://inside.scandinaviaonline.se/start.html Mvh
|
 |
Obducat
|
Nanotec
|
1999-10-06 13:42:06
|
|
|
Till JM!
Är ditt citat dagsfärskt? Kan Daniel marknaden närmare eller vill han ha sett vinst i ett företag innan han hyser större tilltro till det? Allt är förstås relativt.
580600 omsatta nyss och alla idag till 1:35. Ser ut att bli stort. Förvånad att ingen sålt till 1:30 och att utbudet består.
|
 |
Obducat
|
JM
|
1999-10-06 13:03:22
|
|
|
Utdrag från Finanstidningen Direkt:
Vår åsikt är att en investering i Obducat är intressant främst för den större placeraren. Här kan Obducat utgöra ett mindre innehav i den del av portföljen som vikts för mer riskfyllda investeringar.
För den mindre placeraren blir rekommendationen att avvakta med aktien till dess att den framtida finansieringen är löst och försäljningen har tagit fart. Som placerare undviker man då att dras med i en kursutveckling som säkerligen kommer att vara svängig även framöver. Skulle bolagets teknologi visa sig vara en riktig framgång bedömer vi att det i framtiden kommer att erbjudas tillfällen till en investering när risk/reward situationen är mer tilltalande.
Daniel Lindkvist ------------------------ Mvh
|
 |
Obducat
|
Nanotec
|
1999-10-06 12:56:55
|
|
|
Som JM skriver är 476500 aktier omsatta, samtliga till kursen 1:35. Min gissning är att det är någon ägare som tröttnat på att vänta på en större order.
Samtidigt finns det nu gamla ägare som köper mer och givetvis nya som tillkommer. Senaste siffran jag har för antalet aktieägare är 3500 (lite osäker). När den säljposten tar slut borde också kursen gå upp.
Jag utgår från att fler än jag tycker köpet av Nano Imprint Litografi (NIL) låter bra. Förmodligen viktigaste personen bakom denna teknologi är anställd på Obducat, men tjänstledig för att slutföra sin doktorsavhandling i Lund. Namnet har jag inte uppfattat helt, men det kan säkert någon annan bidraga med. NIL är själva trycktekniken som kompletterar den ursprungliga etsteknologin EFAACE och den från England inköpta elektronstråleteknologin.
I övrigt anser jag att marknadsföringen har utvecklats. Min bedömning är att Kåre Lindahl har tydligt förstärkt det viktiga momentet på de snart 2 månader han varit VD. Lärotiden hos Oracel och vanan att vistas på resande fot har säkert gjort sitt till. "Small is our business, huge our opportunities" är ett bra citat från honom.
Direkt, Börsinsikt, Finans Tidningen, diverse banker och fondkommissionärer var på mötet som totalt lockade upp ett 50-tal i ottan. Jag räknar med en del positivt av detta. Var inte själv med men har fått ihop detta med hjälp av några samtal och pressmeddelandena.
|
 |
RE:tappre staffan
|
PLURA
|
1999-10-06 12:37:43
|
|
|
NÄ,Kylis och jag är INTE samma person. Kylis är en idol för mig, när det gäller TEKNISK ANALYS och inget annat. Sen har Kylis faktiskt rätt när det gäller torget. Likviditeten är ju knappt mätbar på torget. Och som jag har sagt i tidigare inlägg så lär den förbli så,så länge man har ett sk.upprop-system.
Ha´det.....
|
 |
> Kylis
|
HARDBALL
|
1999-10-06 12:36:11
|
|
|
Text saknas
|
 |
Medelande
|
KYLIS
|
1999-10-06 12:29:57
|
|
|
KYLIS går i graven, har mailat webmaster om detta vilket även är den enda signaturen. Men ett sista råd från KYLIS: fokusera er på marknaden. Historia använder man vid Teknisk analys. Ha det, ingen nämnd ingen glömd.
|
 |
Re KYLIS
|
Långhåriga lurken
|
1999-10-06 12:29:14
|
|
|
Naturligtvis vet jag vad IMÄ är för nått eftersom jag alltid tar reda på fakta innan jag köper en aktie.
Men du, ge dig nu, det håller inte längre. Du är innmålad i ett hörn bäste Kylis.
Med din rekomendation skulle jag ha sålt IMÄ i sommras för 1:10!! Nu står aktien i ca 2:00.
Något mer behövs inte sägas utan var och en förstår vilket beslut som varit bäst, och det oavsett substansvärde, inriktning, förtroende mm.
Till sist, jag är ingen storhandlare varför det - som jag skrev (läs bättre) - inte har varit några problem att sälja av aktier på torget.
Nu avslutar jag denna diskussion för nu börjar det bli löjligt.
Tack för mig
|
 |
DET ENDA SOM BETYDER NÅTT
|
Ny här
|
1999-10-06 12:21:11
|
|
|
ÄR ATT MAN SÄLJER DYRARE ÄN MAN KÖPTE. OM DET SEN ÄR PÅ A-LISTAN ELLER AKTIETORGET SPELAR INGEN ROLL!
|
 |
IMÄ
|
KYLIS
|
1999-10-06 12:18:54
|
|
|
Måste jag förklara vad IMÄ är för något, kanske substansvärde?? Värderingen av bolaget grundar sig på dess innehav?? noterade på IM??? Uppgång på IM-noterade bolag?? Ökat substansvärde??? Uppgång i IMÄ??? Se gärna på den omsättning som är på aktietorget och försök försvara den om ni kan.
|
 |
Lurken
|
Tappre Staffan
|
1999-10-06 12:12:53
|
|
|
Text saknas
|
 |
Ps Kylis
|
Långhåriga lurken
|
1999-10-06 12:09:18
|
|
|
Det har gått alldeles utmärkt att sälja aktier i både Vitec och IMÄ. Det är jag ett levande bevis för. Naturligtvis rörde det sig inte om miljonbelopp. Men det vet både du och jag att till 99% så är det småhandlare som agerar på dessa listor.
|
 |
Re: Kylis
|
Långhåriga lurken
|
1999-10-06 12:05:39
|
|
|
Du är rolig du :-) Bojkotta aktietorget står du för.
Fakta är följande:
Två föredetta Im-bolag har gått över till listan - nämligen Vitec och IMÄ.
I det första fallet har uppgången kommit sista tiden, så sant så sant, men so wath? Uppgången är ett faktum.
När det gäller IMÄ så har aktien gått från 1,10 till TVÅ KRONOR, och den uppåttrenden började så fort som aktien försvann från IM.
Snälla Kylis, dina så kallade försvarstal - när det gäller katastrofala råd - håller inte längre.
Det är bara att hålla sig till fakta och var och en inser att du bara är patetisk i din iver att försvara dig.
Nej åter igen: Din trovärdighet skulle öka betydligt om du åtminstonde slutade att försvara dina felaktiga råd.
MVH
|
 |
Obducat
|
JM
|
1999-10-06 12:05:23
|
|
|
Omsättning hittlls idag 476500 aktier, samtliga till säljkurs 1:35. Mvh
|
 |
Texet
|
JM
|
1999-10-06 11:31:46
|
|
|
SBI Online: Besked tidigast 15/10. Handelsstopp till dess. Mvh
|
 |
Vadå fel??
|
KYLIS
|
1999-10-06 10:53:43
|
|
|
Enligt grafen så hade Vitec gått sämre än generalindex fram till rusningen i oktober? Och intressant skulle ju vara att höra till vilken omsättning aktien handlas + att det är bedrövlig uppdatering och ett uruselt handelssystem. Jag kommer ej att ändra uppfattning om aktietorget "thats it"
|
 |
Re: Kylis
|
Långhåriga lurken
|
1999-10-06 10:32:19
|
|
|
Du menar väl inte att det var ett bra råd att ge säjråd för Vitec i somras? Aktien har stigit från ca 0,60 till 0,80. Och att påstå att I-listan skulle vara så mycket mer likvid än aktietorget, ha. Nej om du (för en gångs skull) kunde erkänna att du gav oss ett grovt felråd då du rekade sälj av Vitec, skulle öka din trovärdighet.
|
 |
KYLIS
|
Till er tjänst
|
1999-10-06 10:21:09
|
|
|
Det är bra att du står för vad du skriver. Men, det visar också att du har fel minst lika många gånger som du får rätt. Och det är klart, skriver man ena dan KÖP och andra dan SÄLJ - så får man också rätt ibland.
|
 |
Obducat forts...
|
KYLIS
|
1999-10-06 10:10:46
|
|
|
[19991006 10:09] OBDUCAT: RÄKNAR MED PARTNERAVTAL FÖRE ÅRSSKIFTET - VD
Obducat räknar med att sluta sitt första partneravtal med en större aktör före årsskiftet. "Vi har långt gångna förhandlingar med företag om vår etsteknik för kretskort. Ett avtal kommer att vara på plats i år", sade Obducats VD Kåre Lindahl vid en analytikerträff på onsdagen. Vad gäller utrustning för tillverkning av bland annat halvledare och hårddiskar räknar Obducat med att sluta partneravtal under år 2000. Obducats intäkter ska komma från licensintäkter för användande av bolagets teknik och försäljning av tillverkningsutrustning, men även från konsulting och försäljning av förbrukningsvaror, bland annat vätskor. Idag har Obducat omkring 60 anställda men bolaget ska växa, framför allt på marknadsföringssidan och Kåre Lindahl räknar med att ha 80-90 anställda inom en inte alltför avlägsen framtid. Potentialen för Obducats patenterade tekniker ligger framför allt i den snabbt växande massmarknad för produkter som innehåller kretskort och informationslagring. Fördelen med tekniken, som Obducat kallar Micro Nano Process, ligger i snabb och precis tillverkning av små strukturer, i bland annat kretskort, och omkring fem gånger högre lagringskapacitet jämfört med andra tekniker vad gäller datalagring, enligt bolaget./HW --------------------------------------------------------------------------------
|
 |
>
|
PGA
|
1999-10-06 10:08:34
|
|
|
Konsum på Sveavägen i Stockholm har ganska nyligen installerat CashGuard i samtliga 7 eller 8 kassor. En större order från Konsum kanske kan vara på gång. Eller vad säger du DS1973?
|
 |
Aktietorget
|
KYLIS
|
1999-10-06 10:02:27
|
|
|
Jag står för det jag sagt!! Kommer heller aldrig att ändra uppfattning men det kanske aktieägarna förstår när det en dag inte finns köpare till aktierna där. Klipp och klistranissar som rotar i arkivet vill jag ge en liten eloge, problemet är bara att jag inte förstår vitsen i och med att detta är historia, kolla för 3 år sen gärna. Måntro vad som skrevs då?? Kanske köp Cashguard, dom ligger nu i 7 kronor köp!!! Lägg ner, jag är daytrader och "thats it" Försök se framåt istället men det är ju så mycket svårare för det finns ju inget artikelregister ;-)
|
 |
Obducat forts...
|
KYLIS
|
1999-10-06 09:53:12
|
|
|
Obducat ska nå break-even år 2001. "Vi ser en kraftig intäktsökning år 2000, men på grund av stora investeringar under året, kommer vi inte att nå break-even förrän år 2001", sade bolagets VD Kåre Lindahl vid en analytikerträff på onsdagen. Just nu genomför Obducat en private placement riktad mot utländska institutionella investerare, som kommer att tillföra bolaget 10-15 miljoner kronor. Därutöver räknar bolaget med att ta in 70-80 miljoner kronor ytterligare via nyemissioner för att klara finansieringen fram till att bolaget går runt./HW
Finns väl bara en sak att säga köp!!! för pengar kommer inte att vara en bristvara i Obducats fall. Intressant att se kursutvecklingen idag.
|
 |
Obducat nyhet!!
|
KYLIS
|
1999-10-06 09:50:57
|
|
|
OBDUCAT: KOMMERSIELLT GENOMBROTT FÖR TEKNIK INOM 6 MÅN
Oducat har köpt en teknik för reproduktion av mikroskopiska mönster och den förvärvade metoden går under benämningen Nanoimprintlitografi. Tekniken har stor potential bland annat inom den gigantiska halvledarindustrin och den snabbt växande biosensorindustrin, skriver Obducat i ett pressmeddelande. I förvärvet ingår, förutom processtekniskt kunnande, världens första industriella realiserbara processutrustning. Kommersiellt genombrott förväntas redan inom det närmaste halvåret och de första kunderna blir sannolikt forskningsinstitutioner. Därefter kommer tekniken att vara intressant för tillverkare av biosensorer, halvledare och nästa generation hårddiskar. "Efter många år av forskning och utveckling är vi nu redo att satsa hårt på marknadsföring och försäljning. Vi bearbetar kunder över hela världen på världens allra hetaste marknader", skriver Obducats VD Kåre Lindahl i en kommentar./MT
|
 |
Rättelse IMÄ - Market Maker
|
IMÄ
|
1999-10-06 09:38:20
|
|
|
IMÄ är inte Market Maker för något bolag varken på IM Listan eller på andra listor.
|
 |
Den %22FANTASTISKA%22 KYLIS??
|
Till er tjänst
|
1999-10-06 08:50:27
|
|
|
VITEC och Aktietorget
Ja sommartorka har man ju hört talas om och delvis så är dety det som sätter många kurser. Frågan är bara om det inte är befogat, jo visst är det det. Företagen presenterar då inte speciellt mycket och det är ju inte underligt att investerarna flyr bolagen i jakt på lite säkrare placeringar. Ex Vitec, jag har inte följt omsättningen men inte kan det vara många som omsatts där inte, och jag råder å det bestämdaste att bojkotta alla flytter till torget genom att avyttra innehavet. Med detta inte sagt att bolagen inte kan lyckas, men möjligheterna har då definitivt inte ökat att lyckas heller och glöm sen att ha en möjlighet att bli av med aktierna om något negativt inträffar, det kommer helt enkelt aldrig att finnas köpare. Nä bojkotta denna aktiebakgård som endast främjar nyemissionstänkandet och definitivt inte aktieägarna. IM såg ut att kunna bli motsatsen till torget, men sen HA tågade in och ordkriget satte igång så har IM tyvärr förfallit.
KYLIS - Torsdag, 15 Juli 1999 kl 10:25:36
|
 |
VITEC
|
Långhåriga lurken
|
1999-10-06 08:45:53
|
|
|
Har ni observerat att Vitec stigit ordentligt? Kolla gärna på deras hemsida också, många nya nyheter. Ps. Var det inte du KYLIS som sa att man skulle sälja aktien bara för att dom bytte till aktietorget?
|
 |
Vill tillge ett speciellt tack till,
|
(real)SVULLO
|
1999-10-06 08:35:45
|
|
|
Carolus och 88:AN! Varför, jo för att dom till skillnad från många skribenter hela tiden trott på IM-marknaden.
Minns speciellt i våras då 88:AN gång på gång uppmanade alla att avakta rapporterna innan eventuell försäljning gjordes. Tillhörde själv den uppgivna skaran som var på väg att sälja allt. Nu har min portfölj ökat med drygt 50% på 6 månader.
Nu när uppgången är ett faktum har flera "plötsligt" hittat hit igen och ger köpråd till den ena aktien efter den andra.
Nej, heders åt er mycket få som stått för er åsikt hela tiden (speciellt då den visade sig vara rätt)!!
|
 |
Obducat
|
JL
|
1999-10-06 08:32:32
|
|
|
Oducat har köpt en teknik för reproduktion av mikroskopiska mönster och den förvärvade metoden går under benämningen Nanoimprintlitografi. Tekniken har stor potential bland annat inom den gigantiska halvledarindustrin och den snabbt växande biosensorindustrin, skriver Obducat i ett pressmeddelande. I förvärvet ingår, förutom processtekniskt kunnande, världens första industriella realiserbara processutrustning. Kommersiellt genombrott förväntas redan inom det närmaste halvåret./MT Stulet från nyhetssida.
Ha de'
|
 |
Tagmaster - Stig
|
INGMAR
|
1999-10-06 00:03:39
|
|
|
Håller med. En fungerande eftermarknad är mycket viktig för lönsamheten, ex. BTI, verkar konjunktur- och säsongsutjämnande på resultatet.
Jag tror att Taggens uppgång främst beror på att den nya ledningen verkar fokusera på marknaden, tidigare var det mycket teknikutveckling för dess egen skull.
|
 |
FED
|
linde
|
1999-10-05 20:55:38
|
|
|
Lysande im-belle, du är ju världsvan. Du verkar inte bara vara verksam på im??
|
 |
TagMaster
|
Stig
|
1999-10-05 20:21:10
|
|
|
Hade tidigare befarat en rekyl i bolaget men efter att ha sett de senaste dagarnas handel och den mycket starka köpsidan (närmare 150 000 aktier på 65 till 67 öre) så tror jag att rekylrisken minskat betydligt. Nog för att bolaget varit extremt undervärderat tidigare men jag kan inte låta bli att undra över om det enbart är de senaste dagarnas nyheter som banat väg för uppgången eller om det är något på gång...?
Skrev tidigare om repetitionsförsälning till gamla installationer och undrade om hur stor skribenterna på denna sida trodde den kunde bli. Då jag inte fått något svar så ska försöka mig på en egen analys:
antag att försäljningen av brickor motsvarar ca 50 % av totala försäljningen och att ca 70 % av kunderna vill fortsätta att använda systemet trots att de måste byta ut brickorna pga att batterierna tagit slut; detta skulle innebära att försäljningen ökar med ca 0.35 X den försäljning TagMaster hade ca 5 år tidigare. Under nästa år blir det kanske inte så stora belopp men den dag TagMaster själva börjar prata om "repetitionsförsäljning" kanske marknaden tar ett glädjeskutt. Eller vad tror ni andra - har jag fel i mitt resonemang?
|
 |
Aktieklimat
|
KYLIS
|
1999-10-05 19:27:46
|
|
|
Alan skall snart tala i USA, börsen står och väger - ska han höja eller ej. Han kommer inte att höja styrräntan nu det gör han i december likt riksbanken. Tänkvärt är också att det redan finns diskonterat i dagens aktiekurser. Nu gäller det förstås lite större aktier men hoppas att detta stämmer så att alla fonder som är likvida till bristningsgränserna inför milleniumskiftet går in i marknaden igen för milleniumet är ju egentligen inget problem det är ju bara en psykologisk företelse där vi har farhågor om det värsta. Ja få se om jag har fel ikväll!!
|
 |
Nanotec (Obducat)
|
KYLIS
|
1999-10-05 18:47:47
|
|
|
Ja skulle nog anta att det kommer något som gör att aktien tar och gör sitt vägval. Upp till bevis, nu har dom chansen. Onekligen så känns det bra att sitta med ett gäng inför morgondagen. Samt att Texet kommer att lämna besked i uppköpsärendet också.
|
 |
Re: Arcam - MarketMakern, PIMP
|
Rikard
|
1999-10-05 18:24:22
|
|
|
MarketMakern är farligt nära att bli ett skämt: först låter denne Arcamaktien stå helt utan säljsida ganska länge och sedan när han väl agerar lägger han in sälj 5 öre *under* senast betalt. Suck! Fast det är bättre än i somras, då köptes det på 85 öre och MarketMakern lade ut sälj på 70...
Sköter IMÄ sina affärer som de sköter aktierna de är MarketMaker för, rekommenderas sälj i det bolaget. mvh
|
 |
Arcam
|
PIMP
|
1999-10-05 17:08:26
|
|
|
Tack för det Nanotec.
Det blir nu intressant och se om det kommer nya säljare/köpare på marknaden i morgon. Vi kanske tom kan kliva över 70 öres taket. Har tröttnat på att någon (troligen Market-makern), ligger och matar på sälj bud på 70 öre. Arcams månads rapport borde komma vilken dag som helst, den brukar alltid innehålla något positivt. Jag sitter lungt med mina aktier.
|
 |
Obducat
|
Nanotec
|
1999-10-05 17:06:10
|
|
|
Till Kylis!
Över 500.000 omsatta nyss. Har ingen ny information men omsättningen talar för sig själv. Tror du nya koncernchefen har någon godbit för oss eller är det för kort tid? Tror också som dig att etableringen i usa är positiv.
|
 |
Arcam
|
Nanotec
|
1999-10-05 16:57:40
|
|
|
Till PIMP! Ja, jag avser att besöka mässan för första gången på många år. En kort rapport utlovas.
|